Sunday, September 6, 2009

here i come~~~~

 
bgai kn sin chan yg malu...die nyorokkn muke die d blkang mashimaroe...
hahhaha...nilah yg aku ase arini..malu ngn dri sndri..n sllu xlari dr pkirkn sstu yg memalukn dri aku..
hahhaha...bla sume da okey, aku ase lega sgt2..da okey n aku dpt stdy mcm biase..kalo x, ase mcm nk telan je notes aku tu aku tenung..haha..eppy sgt2 arini sb....(ade r)
yg ni xleh nk share...sumtimes its too private to share..xsbar nk exm sok,pas2 nk tdo puas2..xnk bngun2 dah...bngun bla bkk pose je..pas2 tdo blik..mcm xde khdupn je..hahhaha...mmbe2 aku rmai xblik lg..(xsdar lg sok nk exam) aku bkk pose kt lua je kot arini...muak la mkn msak sndri...skali skala nk mkn mskn makcik2 kt lua sane..hikhikhik...
yesterday i tot nk cl my mom,las2 hampeh...tertido...tgk la mlm2 kang ke cl la kot.arini aku xde gnguan sgt ngn internet ni.kalo x,nyampah aku..asek dc je..
aku ase aku da lari tajuk la..aku cume nk ckp yg aku epy gler arini..2 jer...
td aku ade bca paper...sal bite ni..sedehnye...bca la...

Suami kelar leher sendiri bila lihat isteri mati


KUCHING: Kasihnya kepada isteri mendorong seorang lelaki mengelar leher sendiri setelah menyedari isteri kesayangannya meninggal dunia secara mengejut di rumah pangsa mereka di Jalan Arang di sini hari ini.

Lelaki berusia 52 tahun itu, seorang penganggur, mengelar leher dan dahinya dengan parang apabila menyedari isteri kesayangannya yang berusia 46 tahun meninggal dunia di atas katil, kira-kira 6 pagi.

Bagaimanapun, kerana tidak tahan menanggung kesakitan, lelaki tersebut yang identiti tidak didedahkan, menghubungi ibunya yang tinggal di Jalan Chawan untuk meminta bantuan.
Selepas menerima panggilan daripada mangsa, ibunya terus menghubungi saudara mangsa untuk meminta pertolongan memanggil ambulans dari Hospital Umum Sarawak (HUS).

Lelaki tersebut berjaya diselamatkan setelah diberi rawatan kecemasan di tempat kejadian dan dibawa ke HUS untuk menerima rawatan susulan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kuching, Supt Pauzi Bujang, yang dihubungi mengesahkan kejadian itu dan berkata lelaki berkenaan kini berada dalam keadaan stabil.
 Polis mengklasifikasikan kematian wanita itu sebagai kematian secara mengejut manakala suaminya pula akan disiasat mengikut Seksyen 309 Kanun Keseksaan iaitu cuba membunuh diri. - Bernama

sshnye nk dpat laki2 cmni skang kn??tp ape yg nk aku ckpkn..setia sgt pon xleh gak..xkn smpai nk bnuh dri..xpsal2 lain lak jd..ni la natijahnye..adeh..mcm2 mnusia skang..tu pntingnye iman dlm dri..kalo kite tguh imn nyer..InsyaAllah, kite dpt time ujian Allah s.w.t dgn sbar..ksbaran yg pling tggi yg ade pd seorg hamba itu akn dpndang mulia oleh-Nya..mgkin ade hkmah dsbaliknye..kite xtaw kn..(mane taw die dpt wanita yg lbh baek dr isteri die..or die akn dkurniakn nikmat dikmudian hari nnti) kite xtaw ape akn terjd..harap kite sbg ISLAM,dpt mnempuh QADA' dan QADAR dgn pnuh ksbran..bln2 pose ni bgus kn kalo tgkatkn ksbaran dan keimnan kite kn??

No comments:

Post a Comment